Service disconnect Fiat 500e / sugadinau (sutaisiau)

Nebus nieko ypač naudingo matyt šiame įraše, tik šiek tiek pykčio išdėstyt reikia. Bet kadangi jau visko aftermath tai gal ir ramiai nupasakosiu.

Taip jau išėjo kad besikrapštydamas Fiate rakinėjau galinę sėdynę, o po ja susiradau kur yra ir žymusis atjungimas pagrindinei (arba aukštos įtampos) baterijai. Aišku nagai niežti atjungti, taip ir darau, tik klapt pasikelia svirtelė, atjungiu, FIATas sako PYYYP apsisuku atgal, oh šyyyt! Degimas taigi paliktas įjungtas! Ekrane iškart išmeta “vėžlio” paveiklsliuką – limited power mode. Žodžiu – prisidirbau, nes pamenu skaitęs netraukinėt nieko su įjungtu degimu . Sukišu ta fusą atgal, jungiu degimą. No go. Ekrane dega not ready. OK viską gesinam atjungiu 12V, palaikau minutę, tas pats.

Žiauriai nervinuos ir kiek laiko prarandu kol paaiškėja paprasta tiesa – saugiklis tiesiog blogai sėdi, neįspaustas iki galo! Bet kaip žinoti, dedant atgal saugiklis klikteli kaip kad jau būtų atsisėdęs, o čia dar reikėjo paspaust papildomai pasirodo.

Na ir po visko aiškinuosi kame čia bėda. Reikalas tas kad pats saugiklis yra kaip gamintojas rašo turi a two stage lever tam kad prieš atjungiant aukšos įtampos bateriją, būtų išjungti HVIL kontaktai. Pastarieji šifruojasi kaip High-Voltage Interlock Loop, taigi iš čia ir mano bėda. Saugiklis kontaktavo tik prijungdamas bateriją bet ne HVIL kontaktus, kurie nesujungdami grandinės paprastai meta klaidą, nurodydami kad aukštos įtampos linijoje yra pažeidimas. FIATas gi, ne tik klaidą meta bet ir atjungia variklį.

Komentarų nėra, būkite pirmi

Komentarai

El paštas nebus skelbiamas.


*