Fiat 500e – service electrical charging system

Bam. Ateinu vieną rytą pas fiatą – nepasikrovęs ir nesikrauna. Mirksi “futbolo vartai” (goal posts) ant Fiato panelės, ir ekranas rodo tai ko geriau nerodytų – unable to detect plugin. Kiek prafiltravau amerikietiškų forumų 500E krovimo dalis yra jautri ir žmonės turi kelių tipų bėdų: krauna tik vienas kroviklis, ne visada supranta kas įjungta, nebesupranta kas įjungta visai (mano atvejis), bet jei veikia gerai, geriausia nieko nekeisti, tada no problem. Mano atveju krovimo kolonėlėje gamintojo atstovas rado neprisuktą neutralų laidą ant įvadinio automato, manau tas ir ‘suėdė’ mano on board charger‘į Fiat’e. Diagnozė preliminari, reikia darytis diagnostiką, bet čia reikalai vėl nėra paprasti, čia nei Chrysler’io nei Fiat’o atstovybės neužsiima diagnostika, reikia specialaus dongl’o ir programinės įrangos (edit: tiek įrangą, tiek softą jau turime).

screen-shot-2016-11-26-at-00-18-21
Jei bus šita dėžutė, galimai verksiu, nes FIAT atstovybė tokią įkainojo $6000

Na o iki susiorganizuosiu diagnostiką, pabandžiau šiek tiek liaudies medicinos (ko prisiskaičiau internetuose ir pan.):

  • ‘Reboot’ sąlyginis – nuimti + jungtį nuo akumuliatoriaus, palaikyti 60s;
  • ‘Reboot ECU’ – tokia keistesnė girdėta rekomendacija išgirsta iš lietuvių meistrų – nuimti abi jungtis (+ ir -) ir suliesti laidus. Tai sako ‘nutraukia’ krūvį jei koks likęs automobiliu ECU, arba automobilio ‘kompo’, ir tokiu būdu jį nuresetina;
  • ‘Reboot HV’ – ištraukiau serviso saugiklį aukštos įtampos baterijai. Palaikiau 5 min, t.y. tiek laiko kiek trunka kol išoriniai aukštos įtampos baterijos kondensatoriai pilnai išsikrauna.

Na turbūt nieko keisto kad nei viena iš šitų burtų nesuveikė, visgi 12v tik perkrauna valdiklius, jei problema giliau, nepadės, lygiai kaip ir HV atjungimas.

Komentarų nėra, būkite pirmi

Komentarai

El paštas nebus skelbiamas.


*